15 Eylül 2009 Salı

Turan Cihan Şimşek'e Mail Gönder.

Arkadaşlar bu yazımda size Turan Cihan Şimşek'e mail göndermeyi anlatacağım. Elbet hepiniz biliyorsunuzdurki Turan Cihan Şimşek msn adresi kullanmıyor. Kullansada kimseye vermiyor. Ve sizlerde ozaman nasıl Turan Cihan Şimşek'e mail gönderebiliriz diye düşünüyor olabilirsiniz.

Turan Cihana Aşağıdaki yorum formunu doldurarak mesajlarını gönderebilirsiniz. Turan Cihan Şimşek google'a merak edip Turan cihan şimşek yazdığı zaman ilk geleceği site burası olacak.

95 yorum:

  1. çok yakışıklı biri
    ben başka dizilrde görmedim
    bunun için ilk gördüğümde hayran kaldım
    EĞERKİ
    EVLENİRSEM
    çocuğum olursa adını
    TURAN CİHAN
    adını koyucam
    şimdilik haşçakal

    YanıtlaSil
  2. ÇıLgn RapCi.17 Eylül 2009 13:02

    cOq BasaRıLı cOqTa YakısıkLı =].....KéşKé BiR génÇlik FiLmnDé oYnasa...

    YanıtlaSil
  3. TMM DÜRÜST OLALIM SANA YALAKALIK YAPAMAM AMA GERÇEKTEN AŞIRI TATLI VE YAKIŞIKLISIN LÜTFENNNN YORUMUMA CEVAP VER AYRICA BURDA YAZDIĞINA GÖRE EMS NİN YOKMUŞ AMA BEEN VERİM ARKADAŞLARIN VARSA ONLARIN EMSNİN DEN GİREBİLİRSİ CİCİM ------------------------------------------------------------------------------------------------------hilal_korkmaz_34@hotmail.com ------------------- _________________- ÖPTÜMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ems değil msn diev yazılıo o cnm.

      Sil
    2. diev deil diye yazılır canım o =) =) çevrenizde o kadar var abi cihanda onlardan biri yani anlamıyorum yaa =)

      Sil
  4. YİNE BEN HİLAL AYRICA 2 GÜN SONRA BAYRAM BAYRAMIN KUTLU OLSUN
    CİCİMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  5. PHEN İSTANBULDAN BUSE YHA HAYATIMDA SENİN GİBİSİNİ GÖRMEDİM SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞIĞIM SANA VE ÇOK ŞEKERSİN BENİM gibi YHA NEYSE İYİ BAYRAMLAR JNM HM UNUTMADAN Seni optummmmmmmm meleqimmmmmmmmmmmmmm.........!!!!

    YanıtlaSil
  6. seni çok seviyorum cihan..

    ben senin yanı na gelmek istiyorum senın adına site bile açtım ve ben arabsıstandayım..

    bez bebeğe sen geldin artık hiçbirzaman kaçırmııyorum seni çoook seviyorum sitemize gelirseniz çok sevinirim hem cihan şimşek hayranılanlar site yeni ve site bu cihan eğer sende gelirsen sevinirim ..http://cihanfantr.yetkinforum.biz

    YanıtlaSil
  7. cihan...

    seni çok seviyorum ve msn adresımı kayid edersen çok sevinirm ve tabı siteme gelirsen çok sevinirm seni çok sevioyurm öptum bye cnm.. msn bu...

    bill_kaulitz-leyla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. o00off 0o0ff cihann^^mm sninLe tanısmaqq ichin neLerimi vermesdmm ..senii canmdan choq sewi0rm ..emin oL senin ichin canımı veririm...ciddiyim abartmıoRm.. dier qızzlar sadevee hyrann ben ise asıqım sana...

    YanıtlaSil
  9. sana aşıgım bayıldım sana hayran oldum sakın diziden çıkma yoksa ölürüm küpene de bayıldım tam bana göresin çok yakışıklısın

    YanıtlaSil
  10. ÇOK YAKIŞIKLISIN TAM BENİM TARZIMDANSIN SAÇ TİPİN SÜPER HARİKA DERECE DE YAKIŞIKLISIN KALBİMİ SEN KAZANDIN BU MAİLLERİ OKUYORSUNDUR UMARIM MSN NE Nİ LÜTFEN YAZZ AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM SENLE ÇIKMAK İSTERDİMM CANIMSIN YAAA KEŞKE DAHA ÖNCE GİRSEYDİN BU DİZİYE SAKIN AMA SAKIN ÇIKMA İNTERNETYE DAHA ÇOK FOTOGRAFINI YOLLA ÇOK AMA ÇOK YAKIŞIKLISIN BAŞKA DİYECEK SÖZ BULAMADIM AŞKIMMMMMM

    YanıtlaSil
  11. TURAN CİHAN BAYILDIM SANAA İKİ İSİMİN DEN EN ÇOK HANGİSİNİ KULLANIYORSUNN AMA ÇOK YAKIŞIKLISIN TURAN CİHANNNN ÜSTTE Kİ 26 27 EYLÜLDEKİ MAİLLERİ DEE BEN YOLLADIM VE BUNU DAA BEN YOLLUYORUM AŞKIMMMMMMMMMMMMM SONRA ADINI VERİRİM

    YanıtlaSil
  12. YAA TURAN CİHAN LÜTFEN MSN Nİ İNTERNETE VERR SAKIN FACEBOOK TAN ÇIKMAA SAKINNNNNNNN YOKSA ÖLÜRÜM VE 26 27 27 27 EYLÜLDE Kİ MAİLLER BENİM YAZDIGIM VE BU DAA BAK SANA ÇOK BAYILIYORUM DEMEK Kİİ FACEBOOKTAN ÇIKMAA BU SAYFADAN BU MAİLLERİ AÇ OKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    YanıtlaSil
  13. AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    DÜNYA YAKIŞIKLISI BU DA BENİM MAİLLİM OKUUU SENDE BU HAYRANLARINA CEVAP YAZ EN ÇOKTA BANA YAZZ

    YanıtlaSil
  14. ay gerçekten çok şekersin sana diğerleri gibi bi şey yazmıycam çünkü onlar salak sana aşkım bile diyolar yuh yani

    YanıtlaSil
  15. çok gıcıksın

    YanıtlaSil
  16. senle çıkmak isterim aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni çokk ama çoooooookkkkkkk seviyorum bir an diyorum ki hemen bez bebek çıksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sen siz olamıyorummm lütfen konya yaa gelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll çok şekersinnn

    YanıtlaSil
  17. aYy ChOohq dhadLusun..DoRuSu snn qbi bi MaNitam oLsun iStéRdim..xDßiZdé bİ laF wRdıR SéN atAr yhap bN qiDeR yaparım biDanem..xP Sna bi KaRışAn rhaDsız eDen olUrsa qéL $.ewLere cnx bTn ŞiRiNteKsaS'ı we $iR!nqéNçLiqi yolUna sereRim...xD...yny httmı alim msj cekerM oqé..xD :D

    YanıtlaSil
  18. seni çook beğeniyorum bez bebektede kendin gibisin çok eğlenceli biri gibisinnnn.... hayatında başarılar diliyorumm bn Melisa

    YanıtlaSil
  19. kopDum yhaa xD qaRde$"Ler" bu çocuk size BAKMAZzZzz xD umRunda biLe deiLisiz xD qercekci oLun yhaa xD o cokTaaann ünLüLer kerwanına qirmişdiR xD uyanıp kendiniSe qeLin xD arki oLmak isdeen oLursa faceTen qiRin bi zahmet xD "aySa eqem" diee xD ayrıca Takmaın xD hayaT qüseL xD yakısıkLı cok xD SéwioRé sizi xD

    YanıtlaSil
  20. yhawW bNde KAtıLIORm sAna AsLnda HArbi HArbi dADlu ÇocuK aLlah SahibNe BaaŞlasn

    YanıtlaSil
  21. kızlar siz hayatınızda erkekmi görmediniz bende kızım ve ben de onun hayranıyım ama sadece hayran ama tabikide yusuf güneye hayran olduğum kadar değil

    YanıtlaSil
  22. Çok tatlı ve yakıışıklısın .Bezbebeğe renk katmışın ve çok güzel oynuyosun bu performansının devamını dilerim başarılar...facebook kullanıomusun.cvp vermicaksin biliorum ama ynede bi şansımı denemek istedm nese oyunculuk hayatında başarılar bb

    YanıtlaSil
  23. yha ben bez bebek dizisini sewmem ama şimdi bu çocuk var diye izliyoum çok tatlı bi çobuk yha

    YanıtlaSil
  24. cihan msnın wrsa werirmisin sadece bana:D:D bk ben senin hayranınım nolur wrsa wr

    YanıtlaSil
  25. yaa insan bu kdr mı ttlı olurr eğer turan cihan şimşeksee ewt bu kadar ttlı olur yaa rsmlerine bakarken burdaa kaLbimm duracakmşş gibi oluoo gülünce çkk şirin oLuoosnn off aLLhmm rsmlerine bakarken doyamıormm bu kadar tatlı ykışıklı birinin rsmlerine bakmayaaa (L) bu arada eğer bakarsan bu siteye bnii noLur ekLee
    m_l_k_melike@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. çok başarılı bir oyuncusun msnem şu



    sema_cemre_65@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. beni kaydedersen çok sewinirim ben sema

    YanıtlaSil
  28. yemin ederim bayıldım çokkkkkk amaaaaa çokkkkkkkkkkkkkkkkk yakısıklı çokkk tatlı vee çokkk sempatik seni çokkk seviyorummmm valla

    YanıtlaSil
  29. merhaba ben büşra seni çok seviyorun hastayın sana

    YanıtlaSil
  30. ben güldem cihan senin bir çocuk görmedim harbiden çook tatlısın çoook yakışıklısın ........... seni çooooooooooooooooookkkkkkkkkkk seviyooooooooooruuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  31. beniiii nlrrrr ekleeeeeeeeeeee canocanhatun@hotmail.com ben zeynep

    YanıtlaSil
  32. rebellious_angel17 Ekim 2009 21:37

    mrb ben ebrar diğer kızlar gibi aşkımlı bi mail atmıcam sana aşıkta değilim zaten ama görünüşün yani filmde gördüğüm kadar çok değişik birisin sözlerle ifade edilemeyecek kadar farklı seninle konuşmak istiyorum bi kere bile olsa konuşmak eklersen sevinirim gerçi bu yoğunlukta ve bu kadar kişi arasında benim mailimi görüp eklemen imkansız denecek kadar az ama işte bi ümit yazıyorum asi-kiss@windowslive.com

    YanıtlaSil
  33. yaaaa sna bayılıyorummmm sna deli gibi asığımmm

    YanıtlaSil
  34. ya ben sana bitiyorum çok yakışılısın eğer eklemek istersen liselimm_87n@hotmail.com eklerisin bitiyorum sana feceden aradım bulamadım nolur eğer görürsen yazdıklarımı nour ekle

    YanıtlaSil
  35. ayşenur çeken eklemek istersen liselimm_87n@hotmail.com onun sahibiyim yazmayı unutum nolur ekle

    YanıtlaSil
  36. MRbA cİhN sAnA bAiLoM yAa nOlUr EkLe BeNi elif_yasak_62@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. cihan seni çok seviyorum benile çıkarmısın? xD

    YanıtlaSil
  38. ben deniz beni lüttfen ekle seni çok sewiyorum emin ol ki 2 iyi kanki olucaz beste zarın en yakın arkisiyim msnem:dilan_deniz_almanya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. deniz özay yaz facede bul beni ben kabul ederim şimdiden çok teşekkür edrim msn:dilan_deniz_almanya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. deniz özay yaz bul beni face de resim bölümünde kate winslet war yhani titanikteki rose adındaki kızz

    YanıtlaSil
  41. cihan msn ni internete verirmisin lütfen sakın facebookya-tan ayrılmaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  42. bnce cok ttlı ve yakısıklı onu gormek isterdim =D

    YanıtlaSil
  43. yha siz zeyneple çıkıomusunuzz gerçektn

    YanıtlaSil
  44. önceliqle şunu sölemeq istiorum çoq tadlısın e çoq yakışıklısın.seni acayp beğeniorum.bn sadece şunu mrk ediorum sevgilin war mı?

    YanıtlaSil
  45. bu arada adım seda

    YanıtlaSil
  46. ben tuğba,aktay mns adresim olmadığından anonim yaptım.
    cihan çok yakışıklı ve çok tatlı
    onu çok seviyorum
    aşkımmmmmm

    YanıtlaSil
  47. salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk

    YanıtlaSil
  48. sınız siz o sze bkmaz snki bnları grüoda bok var gbi msn vrmişsnizzz salaklarr

    YanıtlaSil
  49. çok yakış yakışıklı ve çok tatlı ayyy böle bi sevgilim olsa keşke:):)

    YanıtlaSil
  50. Aqa yHa o eMo saCLaRı naSL yaPTıN RoLLeRı deıSLım:)

    YanıtlaSil
  51. ÜSTEKİ YORUMA BAK CİHANABEY ______
    ________
    __________
    ________
    ______
    ____
    __

    o

    YanıtlaSil
  52. ------------------------------------çok yakışıklısın bitiyorum sana msn adresini versenee

    YanıtlaSil
  53. süper yakışıklısın bitiyorum cayır cayır yanıyorum sana nolur benimle çıkar mısın?çıkmassan da msn adresini verir misin lütfen en büyük isteğim seninle bir defa konuşmak

    YanıtlaSil
  54. valla cihan sana aşıgım inan aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  55. aşkımmmmm cihan ben antalyadan zehra sana aşıgım

    YanıtlaSil
  56. seni sewerim seni sewenide sewerim ama seni benim kadar seweni bilki kurşuna sıkarım cihanım antalyalı zehra@

    YanıtlaSil
  57. ben ada bencede çok tatlısın bez bebekteki zeyneple birliktemisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bılıyorum bez bebektekı zeyneple bırlıkte degıl sınem denızle bırlıkte

      Sil
  58. yaa çook tatlısın imajın süper resmen aşık oldumm çok yakışıklıısn! ;)

    YanıtlaSil
  59. tmm çooookkk tatlı çoookk yaşıkılısın ama ben arki olmak istiyorum sadece eklersen sevinirim canocanhatun@hotmail.com şimdiden saol :)

    YanıtlaSil
  60. Çooookk Taatlısın Seni Çokk Seviyorum Selimmm<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aptal onun gercek adı cıhan gıt gercek ısmıyle hıtap et

      Sil
  61. yhaaa kızlarr sizde çocuq delisii olmuşun anasını satyım çocqun hiç işisizle uqraşçak msn sini wercekk etçek boş işler bunlarr am bn de istiyorumm msn ni wersene

    YanıtlaSil
  62. BENCE BİZELİMİZİ BOŞUNA YORUYORUZ BU OĞLAN YALA SÖYLÜYOR SADECE Bİ DİZİDE OYNUYORDİYE HEPİNİZ AMAN COK TATLİMİŞ AMAN BÖYLEYMİŞ AMAN ŞÖYLEMİŞŞŞŞŞŞ EHHHHHHHHHHHHHHHH YETERRRRRRRRRR BEEEEEEEEE SİZZZZZZZZ VARKIN DADEYİLSİNİ AMA BENCE BU OĞLANINNNNNNNNNNNN GÖTÜ KALKIKMİŞTIRRRRRRRRRRRRR SİZCE DORUMU

    YanıtlaSil
  63. çok yakışıklı mu çoçuk

    YanıtlaSil
  64. xd yani çok güzel

    YanıtlaSil
  65. yaaa Cihan ben seni 4ooooooxxx seviyourum..:*ben azeriyim.ismimde Aygun..burdan seni 4ok beyeniyorlarr:))eyer msnimi eklersen 4ok ama 4ok sevinirim canim:benim msn:rock-4ever@ako.az.lutfen ekle.ok???

    YanıtlaSil
  66. Merhaba!..Cihancim ben de her kes gibi seni 4oooooooooooookk beyiniyorum:)bende azerbaycandan yaziyorum.azeriyim.lutfen benim msn ekle.msn adresim:suleymanova_aysel@hotmail.com.eklersen 4ok sevinirim.tamam mi?

    YanıtlaSil
  67. cihan sen gerçekmisin?sen çok tatlsın sana söylenecek söz yok yani seni canımdan çok seviyorum

    YanıtlaSil
  68. aşkım seni pc min ekranına koydum
    seni gördükce deli oluyorum
    msn:cemrem_esra001@hotmail.com
    seni çok seviyorum
    lütfen ekle beni aşkım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deliysen tımarhaneye yat şizofren

      Sil
  69. lan bu türk mileti ne mal yaa yaağ siz malsınız gercekten salaksınız siz verin verin msn leri bilgisayarı iyi kullanan biri okursa onları yani HACKER let görürsünüz benizin ... anladınız siz onu size bir abi tavsiyesi kullandığınız msn adreslerini salak gibi yazmayın o çocuk bunları okumuyor emil ollllllllunn ....

    YanıtlaSil
  70. bunu yazmamın nede saçmalık ların sona ermesi için bnce yakışılı değilsin ama tatlısın abartılacakkadar da değil her erkekgibi bir gün unutulursunnn merak etmee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salak kendı adına konus ben onu asla unutmayacagım sen kendın unutulmussun

      Sil
  71. iStéYén éqLsin ♥ciHan'Dan♥ umuDumzu qéStq
    biSDé yoLumuSa déwam edeLim..x)))
    unbesonnen_35@hotmail.com ;)
    (m'Rwéé)

    YanıtlaSil
  72. sLm qéNcLq xD
    isDyN eqLesNN .) facé= Jenny Jae
    taTLı çoÇkk xD saçLLr yaqIo <3 xD

    YanıtlaSil
  73. oncelikle merhaba cihancim. sen cok yakisiklisin.sana oyle bir hayranim ki,anlatsam inanamazsin. seni cok seviyorum canim. benim msnim yok.amma bu msne bisey yazarsan cok sevinirim hayatim menim. ben BAKUDENIM. azeriyim. adim leyla. lutfen cevapsiz koyma lutfeennnnn... msn bu... absheron1962@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. ben ezgi senin yakışıklılıgın gözümü kamaştırıyor aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmm süpersin bebeğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİKKAT ETTE GÖZÜN KÖR OLMASIN

      Sil
  75. cok yakışıklısın aşkım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa seni seviyorum

    YanıtlaSil
  76. sana nazar değmesinler aşkım mükemmlsin bebeğim mmmmmmmmmmmmmmm o kızı senden cok kıskanıyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  77. ben fatma senin hayranınım aşkımnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben aleyna cihan askımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Sil
  78. slm turan bnn edadnz ya gerçekten mukemmelsn çok yakışıklısın bn sevgimi haaykıramam başarılar

    YanıtlaSil
  79. Senin bir sürü sahte facen var haberin olsun cok tatlısn maşallah seviliyorsn :D

    YanıtlaSil
  80. cihan şimşek senı cooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum

    YanıtlaSil
  81. gözlerim kapansa gönlum uyanır gecem sen, günüm sen, her anım sensin aklıma ne düşse senle boyanır fikrim sen, zikrim sen, irfanım sensin sahibim ,hünkarım sultanım sensin xxx her nereye dönsem orada sen varsın yüreğimde daim yanansın narsın canımdan özge dost hasretsın yarsın yüzüm sen yönüm sen imanın sensin sahibim hünkarım sultanım sensın CİHAN ŞİMŞEK I LOVE YOU ......

    YanıtlaSil